Weer geen driepunter voor Hector

Hector is er tegen Nieuw Heeten weer niet in geslaagd om de 3 punten in huis te houden. De ploeg van Mark Dijkstra had in de eerste 20 minuten het beste van het spel en in die fase had er ook gescoord moeten worden. De groen-witten die hard werkten, verzuimden dit echter. Mede door toedoen van de uitstekende keeper van Nieuw Heeten die fantastisch reageerde op o.a. schoten van Wesley Zwoferink. Het was de doelman die Nieuw Heeten op de been hield.
Gaandeweg de wedstrijd werd Nieuw Heeten qua voetbal zeker gelijkwaardig. De goed fluitende scheidsrechter had Hector een penalty kunnen (volgens alle Hector toeschouwers moeten) geven bij een overtreding binnen de 16 meter toen Marinus Wolters onderuit werd gehaald.
Hij besloot echter anders en de ruststand was derhalve 0-0.
In de 2e helft kwam Nieuw Heeten beter in de wedstrijd en de 0-1 score werd een feit toen een voorzet  werd binnengekopt. Deze stand was ietwat tegen de verhoudingen in .
Hector had nog een kwartier te gaan en zette alles op alles. Dit resulteerde nog in een strafschop die feilloos door Marinus Wolters werd binnengeschoten. Beide ploegen konden leven met een 1-1 gelijkspel in deze sportieve wedstrijd.

Aanstaande zondag speelt Hector een uitwedstrijd in en tegen Markelo .