Hector verliest na slechte star

Achteraf bleken de eerste tien minuten fataal te zijn geweest voor Hector in de wedstrijd tegen Lettele. De groen witten waren in het begin nog niet bij de les en al na 7 minuten stond Hector op een 2-0 achterstand.
Hector stroopte de mouwen op en begon toen te voetballen. Na ongeveer een half uur spelen maakte Arno Katera de aansluitingstreffer na goed voorbereidend werk van Unal Kel.

In de tweede helft kreeg Hector de nodige kansen, maar zag geen kans te scoren. Dat deed Lettele halverwege die helft wel en Hector zag daarna geen kans meer nog iets aan de stand te doen.
Hector trainer Mark Dijkstra kreeg in de slotfase nog een rode kaart wegens ongeoorloofd betreden van het veld.
Door deze nederlaag blijft Hector staan op drie punten en de voorlaatste plaats in de vierde klasse G.
Aanstaande zondag om 14  uur de thuiswedstrijd tegen Nieuw Heeten.

Pupil van de Week is dan Betial Luel Kesete uit Hector MO13-1

Foto’s: Goorsnieuws