Hector JO17 weer met beide benen op de grond

Na 4 overwinningen op rij werd er vandaag tegen Heeten JO17-1 een ruime nederlaag van 8-1 geleden, en dat mag tevens geflatteerd heten. Na een vroege voorsprong van 0-1 door gastspeler Jorn viel een corner net goed en was het even later alweer gelijk. Kort daarop viel de 2-1 al, in plaats van overslaan werd er in de opbouw balverlies geleden en genadeloos afgestraft. De 3-1 viel logischerwijs omdat de linies te ver uit elkaar stonden en de ruststand 4-1 was een vrije trap onder de lat.
Hector leek redelijk mee te kunnen, het spelbeeld was bijna gelijkwaardig maar JO17 kreeg in het 2e bedrijf een lesje in effectiviteit. Trainer Wegdam zag echter lichtpuntjes en sluit zich aan bij de trainer Pusic van FC Twente na een nederlaag: “Hier moeten we van leren”.