Veel doelpunten op ’t Doesgoor

De wedstrijd van Hector tegen Raalte kan worden bijgeschreven in het rijtje “spektakelstukken”. Er vielen maar liefst 11 doelpunten, verdeeld over 7 voor Hector en 4 voor Raalte.

Na zo’n 10 minuten viel het eerste doelpunt, gemaakt door Christian Jimenez. De doelpunten machine van Hector kwam toen goed op stoom en via Joery Wenderman, Unal Kel en Wesley Zwoferink kwam er een 4-0 ruststand op het scorebord. De eerste spreekkoren “tien, tien, tien” werden al hoorbaar!

Maar het tegendeel werd waar. Raalte kwam terug tot 4-2 en de spreekkoren verstomden. Tot Marinus Wolters liet zien dat hij nog steeds kan scoren en de 5-2 maakte. Na de 5-3 was het Christian Jimenez die 6-3 liet aantekenen. Een minuut later scoorde ook Patrick ter Elst, maar door een communicatiefout met keeper Daniël Kolbe was dat wel in eigen doel…. Uit een snel genomen vrije trap zette Christin Jimenez de 7-4 eindstand op het bord.
Zo heeft Hector na twee wedstrijden 3 punten en een doelsaldo van 9 voor en 7 tegen.

Komende zondag is er opnieuw een thuiswedstrijd voor de groen witten, dit keer tegen ABS uit Bathmen. Aanvang 14 uur.
Pupil van de Week is dan Nursan Ibrahim uit Hector MO13-1.