Open dag Hector jeugd op 8 september.

Op 8 september vindt de jaarlijkse open dag van Hector plaats. Deze dag is voor Hector altijd het begin van het nieuwe seizoen.

Dit jaar is dat iets anders, want het seizoen begon al op 1 september. En dus hebben de meeste jeugdteams er al een wedstrijd opzitten als de open dag wordt gehouden.

Vanwege het Hoftoernooi dat op vrijdag31 augustus op sportpark Het Doesgoor is gespeeld, is de open dag evenwel een week opgeschoven. Maar de opzet van de dag blijft uiteraard hetzelfde.

Alle jeugdteams t/m de JO12 (meisjes MO13) nemen er aan deel. Zij krijgen een parcours voorgeschoteld waarin zij hun voetbalcapaciteiten kunnen laten zien.

De welpjes hebben die morgen hun eigen trainingsprogramma.

Iedereen is vanaf 9.00 welkom, de activiteiten beginnen om 9.30 en rond 11.30 zullen deze zijn afgerond. Daarna zijn er ouder-kind wedstrijden. Vooropgesteld dat de ouders het aandurven! Er zijn dan 3 gecombineerde jeugdteams:

Team JO8-1, JO8-2 en JO9-1

Team JO10-1, JO11-1 en JO12-1

Team MO13 en MO15

Daarnaast speelt het welpenteam tegen hun eigen ouders.

Er wordt gespeeld op een half veld (welpjes kwart veld) en de wedstrijden duren hooguit een kwartiertje. Dus ouders, laat je niet onbetuigd en neem het op tegen je kinderen!!

Hector zou het erg prettig vinden als op die morgen zoveel mogelijk ouders, opa’s en oma’s, maar ook broertjes en zusjes aanwezig zijn om hun Hector spelers aan te moedigen. En wat de ouders betreft om vervolgens ook mee te spelen in de ouder-kind wedstrijden.

En mocht je kinderen in de buurt of familie weten die misschien ook wel zouden willen voetballen, laat ze gerust meekomen. Na aanmelding bij de ingang kunnen ze dan aansluiten bij de diverse teams om mee te doen met het spelparcours. Of mee te trainen met de welpjes (vanaf 4 jaar). Wij hebben deels voetbalschoenen en scheendekkers voorhanden.