App wedstrijdzaken nu ook voor de jeugd JO8 t/m JO12

Komend seizoen gaan ALLE teams gebruik maken van het Mobiele Digitale Wedstrijdformulier. Voor alle leiders is het van belang dat ze de App “Wedstrijdzaken” van Sportlink Services hebben gedownload.
Alle teams moeten na afloop van iedere wedstrijd het Mobiele Digitale Wedstrijd Formulier (hierna MDWF) invullen en opsturen naar de KNVB. Dit kan alleen nog via een Smartphone met internet (bij Hector is open-wifi beschikbaar). Download via de store de app ‘Wedstrijdzaken’ van ‘Sportlink Services’ en maak een account aan.
Registreren kan alleen als je lid bent van sv Hector of de KNVB. Ben jij dit als leider en/of trainer niet, registreer je dan aan onder de naam van je zoon of dochter. Registreren kan alleen met het e-mailadres dat bij onze ledenadministratie bekend is. Lukt het niet, mail dan tijdig naar [email protected]

Nieuwe situatie voor JO8 t/m JO12
Ook de jongste jeugdteams gaan komende seizoen dus ook over naar het Mobiele Digitale Wedstrijd Formulier. Voor aanvang van de wedstrijd ga je naar de App ‘Wedstrijdzaken’ van ‘Sportlink Services’, selecteer jij je wedstrijd en geef je de namen van de spelers/speelsters door die meespelen bij de desbetreffende wedstrijd. Het ‘standaard team’ is al weergegeven, je hoeft alleen een speler te verwijderen of toe te voegen als er mutaties voor deze wedstrijd hebben plaatsgevonden. Op vrijdag of zaterdagochtend maak je de spelerslijst definitief (wijzigen is niet meer mogelijk, net als bij de echte profs dus!).
Bij uitduels ben je vervolgens klaar, voor thuisduels geldt:
Vervolgens ga je na afloop van de wedstrijd opnieuw naar de App, selecteer je de wedstrijd en voer jij jezelf (of de naam van je zoon/dochter) in als spelbegeleider/scheidsrechter. Tot slot vul je de uitslag in en verstuur je het MDWF.

Account aangemaakt?
Inmiddels zijn alle leiders en leiders, indien geen lid je zoon/dochter, aangemerkt als teammanager. Dit houdt in dat je bovenstaande bevoegdheden krijgt voor jouw desbetreffende elftal. Zie ook