Hector zoekt scheidsrechters.

Elke zaterdag en zondag wordt er gevoetbald op de velden van SV Hector, van de jongste jeugd tot aan de veteranen. Dit gaat over het algemeen met veel plezier, zeker wanneer er gewonnen wordt.

Een belangrijke spil in de wedstrijd is de scheidsrechter en daaraan is bij SV Hector zowel bij de jeugd als de senioren een tekort. Want je wilt toch bij alle wedstrijden een scheidsrechter hebben. Er wordt nu veel gebeld en geregeld achter de schermen om dit toch wekelijks voor elkaar te krijgen en dit lukt gelukkig ook. Echter wordt de groep scheidsrechters steeds kleiner en is aanvulling noodzakelijk.

Om deze reden zijn wij op zoek naar mensen die interesse hebben om op zaterdag of zondag te gaan fluiten om wedstrijden zo in goede banen te leiden. We zijn voornamelijk op zoek naar mensen die wedstrijden op een groot veld willen gaan fluiten bij de hoogste jeugdelftallen op zaterdag maar ook bij de senioren op zondag. Hiervoor bieden wij ook een scheidsrechterscursus aan om zo te leren hoe de regels werken en wat je het beste in verschillende situaties kunt doen. Tevens worden tenues, fluitjes en kaarten beschikbaar gesteld.

Lijkt je dit nu hartstikke leuk, dan kun jij je aanmelden bij Willem Megens ([email protected]) of Wouter Reef ([email protected]) en die zullen je dan verder informeren en op de hoogte houden.

Wij hopen uiteraard op veel reacties…

Wedstrijdsecretariaat SV Hector