Hector MO13-1 haalt uit.

Onze laatste wedstrijd van dit seizoen moesten we voetballen uit bij Oranje Nassau. Vol goede moed ging Hector MO13-1 richting Almelo om dit seizoen waardig af te sluiten.
De scheidsrechter floot dat de wedstrijd mocht beginnen en al na 2 minuten wist Nikki na goed werk van Fatima en Kayleigh te scoren. Liset, onze keeper vandaag, had weinig te doen. Dat had natuurlijk ook te maken met onze sterke achterhoede. Begüm onze laatste vrouw gaf een prachtige pas op Kayleigh en de 0-2 was een feit. Esmée en Ipek stonden ook als een blok achterin en de tegenstander kwam bijna niet bij ons doel. Fatima scoorde het 3e doelpunt dat ze van afstand schoot, direct daarna was Nikki trefzeker, door goed samenspel met Maud werd het 4e doelpunt gescoord. Na het 4e doelpunt kreeg onze tegenstander wat meer kansen waardoor we een tegendoelpunt moesten incasseren maar Hector MO-13 hield moed. Nursan vocht ook weer als altijd voor de bal door een goede pass van haar kon Kayleigh het 5e doelpunt binnen schieten en toen was het rust.
Een deel van de 2e helft heeft Begum op het middenveld gespeeld. Dit was een goede zet want Begüm scoorde al snel ons 6e doelpunt. De tegenstander kreeg ook in de 2e helft wat meer kansen waardoor wij ons 2e tegendoelpunt kregen. Maar jeetje wat waren de meiden van Hector MO-13 ontzettend goed aan het samenspelen waardoor het niet lang duurde voordat Fatima het 7e doelpunt binnen schoot. Ook Kayleigh en Nikki wisten nog een keer trefzeker te zijn waardoor we onze laatste wedstrijd met 9-2 hebben gewonnen!
Ook willen we via deze weg onze supporters bedanken en vooral Kimberly en Lynn, ondanks jullie blessure zijn jullie er altijd bij.

De welverdiende patat smaakte lekker bij terugkomst op het Doesgoor.