Hector JO11-1 is op stoom!

Met nog 2 wedstrijden voor de boeg is Hector JO11-1 bezig met een stijgende lijn.
Op 7 april versloegen ze de koploper met 3-4. Ook de nr. 2 werd verslagen op 19 april met 2-4. Op 12 mei moesten ze tegen de hekkensluiter, en ook deze wedstrijd werd gewonnen met ruime cijfers 10-2. Bij deze wedstrijden zagen we een steeds beter wordende samenspel.
Op 19 mei stond onze derby tegen Twenthe op het programma. Het team was toch wel iets gespannen. Kunnen we opnieuw stunten of werden de rollen omgedraaid? Na een paar minuten was de spanning weg. Het werd al snel 0-1 voor ons. Maar Twenthe wist ook te scoren door onoplettendheid in de achterhoede. Gelukkig bleef Hector goed voetballen en viel er weer een doelpunt. Ook Twenthe wist het net weer te vinden: 2-2.
Beide teams wisten de spanning goed op te voeren. De doelpunten bleven maar vallen. De ruststand was 4-6.
Na een korte rust ging het spel verder. Gelukkig wist Twenthe niet meer te scoren. Maar Hector zag op het laatste moment nog wel kans een doelpunt te maken. Eindstand 4-7.
Met 5 doelpunten was Yual de terechte topscorer. De andere 2 kwamen van Rayan. Het was een mooie pot om naar te kijken.
We staan op plek 7. Volgende week ontvangen we de nr 3 (Victoria’28) thuis om 10.00 uur. Het zal weer spannend worden…..