Hector JO15-2 behaalt eerste overwinning!!

In de voorjaarscompetitie speelt Hector JO15-2 een klasse hoger dan in het najaar. En dat is te merken. De mannen van Jeroen Knol komen aanzienlijk sterkere tegenstanders tegen. En dat is dan weer te zien aan de resultaten. Tot nu toe slechts één gelijk spel en vijf nederlagen.
Tot zaterdag 12 mei tenminste! Want eindelijk lukte dan waar iedereen zo naar hunkerde: een overwinning!
Tegenstander Enter JO15-2 stond een stuk hoger op de ranglijst, maar werd geklopt in een bloedstollende wedstrijd.
Bij rust een 1-0 voorsprong door Kenai, na rust maakte Sam heel fraai de 2-0. De wedstrijd leek eigenlijk al beslist, maar Enter kwam terug tot 2-2. In de laatste 10 minuten kregen beide teams de nodige kansen, maar er werd er slechts één benut. Uit een puntgave voorzet van Jeroen kopte Kenai vlak voor tijd beheerst de 3-2 binnen.
Grote vreugde uiteraard in het groen witte kamp. Dat smaakt naar meer.