Pupil van de Week Norsi Barakat.

En weer was er een Hector JO8-2 speler Pupil van de Week. Dit keer, bij de belangrijke wedstrijd tegen Enter, was het de stoere verdediger Norsi Barakat.
Norsi had papa, zusje Niveen, oma en opa en niet te vergeten Nursan  (uit Hector MO13-1) meegenomen om hem aan te moedigen.
In Hector JO8-2 is Norsi verdediger, maar gaat natuurlijk ook wel mee naar voren. En zodoende heeft hij toch al mooi één keer gescoord.
Norsi is een echt buitenkind. Buiten spelen en voetballen (vaak met Nursan) zijn de grote hobby’s. En als het om voetbal gaat, dan is er voor Norsi maar één club: Barcelona. Logisch dat Messi dan zijn favoriete speler is. Overigens heeft Norsi grote plannen, hij wil later de nieuwe Messi worden!!
Bij het inschieten van Hector keek Norsi zijn ogen uit. Wat konden die spelers hard schieten zeg!

Het was voor Norsi ook duidelijk met wie hij op de foto wilde gaan: met Joost.
Na het gebruikelijke plaatje samen met de scheids- en grensrechters, kwam Norsi samen met de spelers het veld op. Bal op de middenstip en toen mocht hij het muntstuk opgooien bij de toss. Om daarna af te gaan trappen samen met Christiaan Jimenez en vervolgens ging het richting keeper van Enter.
Al die lastige Enter spelers die hem wilden tegenhouden werden met een fraaie lange pass gepasseerd. En toen alleen op de keeper af. Norsi keek goed en plaatste de bal vervolgens prima in de linker benedenhoek. Een mooie goal.
En dat zagen de Hector spelers ook. Ze namen er een goed voorbeeld aan en wonnen met maar liefst 4-0!