Hector wint niet van Markelo.

Het is Hector nog altijd niet gelukt zich veilig te spelen in de vierde klasse. Na drie overwinningen op rij werd nu met 2-1 van Markelo verloren.
Markelo begon scherper dan Hector en zag al in de vijfde minuut het tweede schot van de wedstrijd achter Daniël Kolbe verdwijnen. Een vrije trap van zo’n 20 meter verraste de Hector doelman. Geleidelijk aan kwam  Hector beter in de wedstrijd en kwamen er kansjes. En na een fraaie assist van Chris Haverslag op Sjoerd Koster tikte laatstgenoemde de bal beheerst achter de Markelo doelman.
Hector kreeg in de eerste helft nog kansen via Arno Katera, Menno de Leeuw en Marinus Wolters, maar tot scoren kwamen ze niet.

De tweede helft begon veelbelovend: een schot van Wesley Zwoferink viel boven op de lat. Maar daarna werd Markelo beter, kreeg kansen en scoorde. Een strak voorgezette bal werd door Christian Jimenez ongelukkig in eigen doel gewerkt. Met Lars Nobbe en Remy Dijkstra in de ploeg als invallers probeerde Hector nog het tij te keren, maar dat lukte helaas niet meer.

Woensdagavond 9 mei om 19.30 speelt Hector thuis tegen BSC Unisson.