Hector JO11-1 stunt opnieuw!

Onze wedstrijd tegen Excelsior’31 JO11-12 werd op donderdag 19 april gespeeld, omdat ons team op zaterdag het voetbalkamp op de planning had staan. Om 17.30 uur reden we in zeer warme auto’s richting Rijssen. Gelukkig lag het veld lekker in de schaduw.
Beide teams waren zeer aan elkaar gewaagd. Waarbij zowel Hector als Excelsior meerdere kansen kreeg. Ineens kon Yual doorbreken, hij omzeilde 3 tegenstanders en de keeper: 0-1. Wat een feest. Maar Excelsior zat ook goed in de wedstrijd en kon ook scoren: 1-1. Dit was ook de ruststand.
Na de rust begon Hector gelijk weer goed te spelen. De voorhoede bestaande uit Yual, Kay en Aisha wist elkaar goed te vinden. Na een prachtige combinatie kon Yual de 1-2 binnenschieten.
Maar helaas, met een mooi schot over onze spelers en keeper Mike wist Excelsior de 2-2 te scoren.
Pfoe toen werd het toch echt spannend. Na een wissel van Kay en Rayan bleef de voorhoede strak op elkaar spelen. Na een assist van Rayan kon Aisha scoren: 2-3! Wat een genot om naar te kijken. De tegenstanders kwamen weer gevaarlijk terug, maar door een paar mooie reddingen van Mike en een goede achterhoede bestaande uit Gijs, Ty, Kjeld en wissel Jorn kon Excelsior er niet meer voorbij komen. De tijd tikte langzaam weg en oh wat duurde dat lang. En ineens vanuit het niets was daar Yual weer en hij wist weer te scoren: 2-4. Yes!!
Hierna floot de scheidsrechter ook af.
Het team vierde het of ze kampioen waren. Twee weken geleden werd de koploper verslagen en nu de nummer twee!
Hoop dat we deze lijn door kunnen zetten. Zaterdag 28 april spelen we weer thuis bij ons cluppie om 10.00 uur.