Degelijke overwinning van Hector JO13-1.

Gezien de stand zouden er winstkansen moeten zijn voor Hector JO13-1 in de wedstrijd tegen Juventa’12 JO13-2. En dat bleek ook tijdens de wedstrijd.
Met Jeroen en Thijs als aanvulling op de 11 jongens die we nu nog hebben, werd er een degelijke partij voetbal gespeeld. Het team speelt wekelijks in een vaste opstelling, waarbij dan de invallers goed kunnen worden ingepast.
Achterhoede: Coen in de goal, rechtsachter Jip, Daan en Tygo in het midden en Levi op links.
Middenveld: Sem M. op rechts, Kars mid mid en Joep aan de linkerkant.
Voorhoede: Stef op rechts, Timo in de spits en Luuk op links.
Hector was beter, gaf achter vrijwel niks weg, was op het middenveld de sterkste en in de voorhoede gevaarlijk.
Toch duurde het nog ruim een kwartier voordat het eerste doelpunt viel. Het was Luuk die de bal keurig in de lange hoek schoot. Tygo zorgde met een fraaie knal voor de 2-0, waarna Stef met een prachtig schot de 3-0 ruststand liet aantekenen.
Na de rust kwamen Jeroen en Thijs in het veld. En behalve dat ze een goede wedstrijd speelden, mochten zij beiden ook het genoegen smaken om te scoren. Jeroen werkte een goed opgezette aanval keurig af tot de 4-0 en Thijs knalde de 5-0 binnen. Het slotakkoord kwam van een speler van Juventa die een schot van Jeroen in eigen doel werkte.
Door deze 6-0 overwinning en het verlies van de koploper is Hector JO13-1 nu het team met de minste verliespunten!
Zaterdag een zware uitwedstrijd tegen Daarlerveen JO13-1. Dan kan Hector JO13-1 laten zien waarom ze zo hoog staan op de ranglijst.