Hector JO13-1 speelt matige wedstrijd.

Een enigszins gehavend Hector JO13-1 speelde de (verre) uitwedstrijd tegen Stevo JO13-2.
Zoals bekend is Sem Kel langere tijd niet van de partij wegens een elleboog blessure, maar ook Damy is de rest van het seizoen helaas niet meer beschikbaar. Gelukkig hadden we Bram en Wout uit JO13-2 die het team completeerden. Na eerst zelf een belangrijke wedstrijd te hebben gespeeld. Zij hebben vervolgens nog de nodige minuten gemaakt in onze wedstrijd. Klasse jongens!
Was het in de voorgaande wedstrijden leuk om naar te kijken, met name door het goede positiespel, de wedstrijd van Hector JO13-1 tegen Stevo JO13-2 was aanzienlijk minder. Er werden niet of nauwelijks kansen gecreëerd. Dat lag deels aan Hector zelf, maar natuurlijk ook aan de tegenstander die de aanvallen van Hector goed ontregelde. En een goede keeper stond bij hen op goal. Ook Stevo kreeg maar weinig kansen. De rust brak aan met 0-0.
In de tweede helft was het al met al niet veel beter. Ondanks enkele tactische omzettingen bij Hector. Toch kwam na 20 minuten Stevo op een 1-0 voorsprong door een goed uitgespeeld doelpunt.
En over goede keeper gesproken: bij die 1-0 stand verrichtte Hector keeper Coen een fenomenale redding op een schot laag in de hoek. Hij tikte de bal stijlvol buiten de palen! Hoe belangrijk die redding was, bleek drie minuten voor tijd. Hector kreeg een vrije trap net over de middellijn. Coen stuurde iedereen naar voren en nam zelf de vrije trap. Die werd hoog richting Stevo doel geschoten en daalde precies op tijd. De keeper kreeg er nog net een hand tegenaan maar daar stond Kars klaar om koelbloedig de gelijkmaker tegen de touwen te werken.
Een al met al terecht gelijkspel voor de mannen van Joost, Lars en Dick. Omdat ook de koploper gelijkspeelde, is de afstand tot dat team gelijk gebleven.

Zaterdag tegen Juventa’12 JO13-2, een wedstrijd die gezien de ranglijst de nodige mogelijkheden biedt.