Hector JO8-2 verplettert tegenstander.

Nadat er afgelopen zaterdag voor het eerst werd gewonnen werd, mochten we op een lekkere woensdagavond weer aan de bak tegen de Witkampers uit Laren. We waren weer op volle oorlogssterkte dus het moest goedkomen tegen de Witkampers.

Zoals bijna iedere wedstrijd gingen de jeugdige talenten vol van start en dit resulteerde in een ruststand van maar liefst 10-0! Met mooie goals van Ties – Talha- Daan en een hele mooie van Fem.
In de rust werd er geëvalueerd over de prima/uitstekende eerste helft. Er werd afgesproken om de tweede helft ook gewoon weer vol gas te geven. Dit resulteerde in 5 nieuwe goals.  Van onder andere onze keeper (Giayro) die het keeperstenue halverwege de tweede helft omwisselde met Guus (onze goede 2e keeper).
Nursi speelde weer ouderwets goed en is onze stofzuiger achterin waardoor de einduitslag 15-0 werd. Wederom weer een top wedstrijd van dit jeugdige team dat zienderogen wekelijks beter wordt!
Verdere willen we onze huis DJ Sander Haverkate bedanken voor de heerlijke opzwepende muziek in de kleedkamer; daardoor begonnen onze toppers lekker fel aan de wedstrijd.