Hector JO8-2 wint!!

Na vele weken onterecht te hebben verloren, werd op deze zonnige ochtend in Holten eindelijk een overwinning behaald door de groen witten van Hector JO8-2.We begonnen vanochtend met een ietwat andere opstelling, aangezien we vanochtend werden geconfronteerd met  een afmelding: “onze Messi” Ties bleek helaas te ziek te zijn om aan de aftrap te beginnen (Ties beterschap). Gelukkig kregen we in de eerste helft de beschikking over ” Thomas Muller” Pim Koeleman die het elftal goed hielp bij de eerste overwinning (Pim bedankt). Zoals altijd startten de toppers goed wat resulteerde in een 0-2 voorsprong door goals van onze eigen “Dybala” Talha Örgülü. Met een verwoestende uithaal van “Johan Neeskens” Daan Scholten  werd de voorsprong verder uitgebreid. Door een lucky goal van Holten gingen we rusten met een 1-3 voorsprong.
De 2e helft scoorde Holten via een sneaky goal de 2-3. Onze” Lieke Martens” Fem Janssen liet haar spierballen zien en vocht op het middenveld interessante duels uit met haar tegenstander. De Hector verdedigers “Pepe” Noursi Barakat en” Virgil van Dijk” Guus Haverkate gooiden zich als tijgers voor de bal en speelden erg sterk. Mede door uitstekende reddingen van onze “Manuel Neuer” Giayro Tieman bleef het gelukkig 2-3 en won Hector JO-8-2 verdiend zijn eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen!!
Eindelijk werd het harde trainen beloond. De opluchting toen de scheidsrechter de wedstrijd beëindigde was duidelijk zichtbaar bij de vermoeide toppers. In de kleedkamer werd er een uitbundig feestje gevierd.
Verder willen we onze eigen fotograaf Ilhan bedanken voor de geweldige reportages die hij maakt. En de harde kern supporters die ons elke wedstrijd supporten en steunen.