Sneu verlies voor Hector JO8-2

Vanochtend speelde Hector JO8-2 tegen Enter. Zoals bijna iedere wedstrijd startten de toppers erg goed en kwamen al gauw op een 2-0 voorsprong. Na een spannende en mooie eerste helft gingen ze rusten met een 3-1 voorsprong.
Wat er dan gebeurt in de hoofden van de spelers weten de leiders nog steeds niet, maar net als vorige week (1-2 voorsprong in de rust en einduitslag 8-2 verlies) gebeurde vanochtend exact weer hetzelfde. Een 3-1 achterstand werd knap door Enter omgezet in een 3-4 voorsprong. Ondanks de achterstand rechtten de stoere jongens en meisje van Hector de rug en scoorden de 4-4. Helaas scoorde Enter nog 2x waardoor er voor derde keer dit seizoen jammerlijk werd verloren.
Nog geen enkele wedstrijd is dit jonge elftal weggetikt door een tegenstander, echter ontbreekt het dit elftal vol met potentiële toppers aan een beetje geluk. Door middel van hard trainen zijn de trainer/leiders ervan overtuigd dat de eerste overwinning niet lang op zich zal laten wachten.
Keep up the good work toppers!