Veelbelovend debuut van Hector JO8-2!

Op een koud sportpark het Doesgoor heeft het debuterende elftal van Hector JO8-2 nipt verloren van Bornebroek.

In het najaar was het team nog JO7-1 in de 4 tegen 4 competitie en werd toen ongeslagen en overweldigend kampioen. Om toch wat meer tegenstand te krijgen, is het team nu in een hogere leeftijdsklasse ingedeeld en wel in de JO8. Ze spelen nu 6 tegen 6 en op een groter veld!

We begonnen wat nerveus aan de wedstrijd en kwamen al gauw met 0-2 achter, Hector schakelde een tandje bij en dit resulteerde in de aansluitingstreffer van Giayro. Bornebroek scoorde daarna direct de 1-3. Hector kreeg een vrije trap op ongeveer 15 meter van de goal Daan ging achter de bal staan en kegelde de bal snoeihard achter de keeper. 2-3 en dat werd ook de ruststand.
De 2e helft begonnen we goed en Talha scoorde de verdiende 3-3 en ook nog de 4-3! Een sensatie hing in de lucht. Maar Bornebroek maakte direct na de aftrap jammergenoeg de 4-4.  En via 2 afstandsschoten achter elkaar kwam Bornebroek 4 minuten voor tijd met 4-6 voor. Ties verraste de keeper nog met een bekeken schot en maakte de 5-6. Helaas lukte het de groen witten niet meer de meer dan verdiende gelijkmaker te scoren.

Al met al een goede wedstrijd van het debuterende Hector JO-8-2 op het grote veld. Dat belooft nog iets voor de toekomst!
Volgende week komt de Witkampers op bezoek.