Aanstaande zondag, de kelderkraker

Zondag wordt de competitie van het eerste elftal weer hervat. vv Diepenheim is dan de tegenstander. Op sportpark de Koppel kan Hector drie ontzettend belangrijke punten pakken.

Stand van zaken

De groen-witten staan weliswaar één puntje voor op Diepenheim, bij een nederlaag zou Hector zomaar naar de laatste plaats kunnen zakken. Dit jaar degradeert alleen de club die laatste eindigt, de twee ploegen daarboven moeten zich via de nacompetitie veilig spelen. Hector staat momenteel op de twee na laatste plek.

FC Aramea is de ploeg die boven Hector staat. Ze hebben vijf punten meer, maar hebben wel twee wedstrijden meer gespeeld dan de Hectorianen.  Volgende week gaat Hector op bezoek bij FC Aramea. “De aankomende twee wedstrijden moeten we gewoon winnen, hoe maakt niet uit.” vertelt trainer Mark Dijkstra.

Tim Bannink is er in elk geval niet bij zondag. Unal Kel, Tom Pleijter en Joost Minkjan zijn twijfelgevallen. “Ik heb vertrouwen in een goede afloop dit seizoen.” eindigt Dijkstra.

In Diepenheim is de aftrap om 14.00 uur, de wedstrijd staat onder leiding van de heer Smit.