Anti Knal Actie met recordopbrengst!

Twee avonden zijn alle Hector jeugdteams met begeleiders op pad geweest om bij de Hector leden te collecteren voor de jaarlijkse Anti Knal actie. Twee avonden met veel regen, maar dat kon de deelnemers niet deren. Complimenten voor iedereen die heeft meegewerkt!
Gezien de hoge opbrengst van maar liefst 500 Euro zal er dit jaar door de Hector leden waarschijnlijk weinig worden geknald…

Zoals gebruikelijk gaat die opbrengst naar een instelling die gerelateerd is aan mensen met een verstandelijke dan wel lichamelijke beperking. Dit jaar is gekozen voor kinderboerderij  het Kukelnest, die zoals bekend nauw samenwerkt met cliënten van  Aveleijn met een verstandelijke beperking.

Het Kukelnest zal een verlanglijstje geven aan het JAC waarna op korte termijn de overhandiging van het geld zal plaatsvinden.