Hector JO13-1 scoort te weinig.

Aan het voetbal lag het niet in de wedstrijd van Hector JO13-1 tegen Zenderen Vooruit JO13-1. Okay, misschien had het in het eerste kwartier wat pittiger gekund, maar daarna liep het goed.

Al in de eerste minuut was er een enorme kans voor Hector, maar geen doelpunt. En dat blijkt toch een beetje het manco te zijn van het team, te weinig scorend vermogen. Voetballend niet slecht maar eenmaal in de zestien aangekomen wordt het minder.

Na een kwartier kwam Zenderen er goed uit en werd Coen geklopt, 1-0. Hector voetbalde goed verder en kreeg een terechte penalty toen Timo tegen de grond werd gewerkt. Luuk zette zich achter de bal en schoot onberispelijk in. Dat was 1-1 en ook meteen de ruststand. Al had die stand er anders uit kunnen zien als er niet een vrije schop op een mooie plek voor Hector naast was geschoten.

Na de rust hetzelfde spelbeeld. Weer was een vrije trap niet aan Hector besteed, de bal vloog hoog over het doel. Enkele opgelegde kansen waren helaas ook niet genoeg om te scoren. En zoals het dan gaat in het voetbal, dan valt het doelpunt aan de andere kant.

Het einde van de wedstrijd kwam met 2-1 voor Zenderen Vooruit, een uitslag waar geen enkele groen witter tevreden mee kon zijn.