Hector ondanks goede tweede helft verloren

Hector heeft ook aan de 3e wedstrijd geen punten over gehouden. In en tegen Markelo werd met 3-2 verloren, een zelfde eindstand als tegen Bentelo. Markelo liet Hector het spel maken en dat is niet de meest favoriete bezigheid van de ploeg die nog niet in vorm is. Hector was wel meer in balbezit maar kon niet genoeg druk op het doel van Markelo creeren. Markelo was met het countervoetbal gevaarlijker en dit resulteerde in de eerste helft al in 2 doelpunten voor de thuisclub. In de 10e en de 30e minuut was het raak en de 2-0 was ook de ruststand. Vlak voor de rust moest Hector middenvelder Joost Minkjan er af met een blessure en daarvoor kwam Cristian Haverslag in het team.

In de 2e helft werd ook nog de jeugdige Arno Katera gebracht en deze 2 wissels zorgden voor wat meer spirit in het elftal. In ieder geval een veel beter Hector in de 2e helft en het was eigenlijk eenrichtingsverkeer op het doel van Markelo. De aansluitingstreffer viel in de 60e minuut door Lars Nobbe en er was weer hoop. Die werd teniet gedaan doordat Markelo de enigste kans in de 2e helft meteen verzilverde en zo de 3-1 maakte. Een domper voor Hector. De 3-2 door Marinus Wolters viel in blessuretijd en dat was te laat om er nog een puntje uit te slepen. Aanstaande Zondag wacht Hector opnieuw een uitwedstrijd en deze keer is de tegenstander TVO uit Beckum, de wedstrijd begint om 14.00 uur.