Welpentraining

Voetbalvereniging SV Hector heeft speciale aandacht voor de allerjongsten; de welpen. Jonge kinderen kennis laten maken met voetbal en ze laten ervaren hoe leuk voetbal is, dat is gedachte achter het programma.  De welpen krijgen op zaterdagmorgen training van Fabian Plat. Deze training begint om 09:00 en eindigt om 10:00 uur. Tussen de training door krijgen ze een bekertje ranja en hebben ze een kleine rustpauze.

Voor kinderen van 4 t/m 6 jaar die twijfelen om te gaan voetballen, is dit een uitgelezen mogelijkheid om het uit te proberen.  Vanaf het tweede weekend van november t/m de maand februari wordt de training verplaatst naar de gymzaal aan de Kievitstraat. Daarbij worden de kinderen op grond van hun leeftijd verdeeld over twee groepen, die van 9 tot 9.45 resp. 9.45 tot 10.30 uur trainen.

Daarnaast spelen de oudere welpen, zodra ze er aan toe zijn, als het team Hector JO7-1 in een 4 tegen 4 competitie, tegen teams van verenigingen uit de directe omgeving. Middels deze competitie worden de kinderen “klaargestoomd” voor het grote werk, echt voetballen in de 6 tegen 6 competitie voor JO8 teams.

Contact
Geïnteresseerden kunnen voor meer informatie over het welpenvoetbal bij SV Hector contact opnemen met Fabian Plat op 0611088751 of Eveliene Dennenberg op 0618023424.